2021_08_objevováníJižní Moravy

Dokonalý týden s těmi nejlepšími společníky - nechlupatými i chlupatým!!! Cestou do Vrbovce pod Znojmem jsme zvládli super oběd v bistru Zverimex v Jihlavě, návštěvu zříceniny Cornštěj, koupačku v Dyji a na večer ještě krásnou procházku vinicemi v okolí sudu, kde jsme bydleli. Druhý den jsem vyrazili k Sousedům do Pavlova, zdolali Děvičky i Dolní Věstonice a cestou dom se vykoupali v místní plovce. Další den jsme navštívili pohraniční muzeum v Šatově, kde trochu běhal mráz po zádech, koupání pod jezem a mňam oběd v pivovaru v Hnanicích. Odpoledne pak další koupání na plovce a večírek u západu slunce ve vinci. Pak jsem se vypravili na výlet do Klentnice, odkud jsme vyšlápli na Širotčí hrádek a Stolovou horu a dali rozmazlovací oběd Na Faře. Pak jsme ještě prozkoumali Svatý kopeček ze zadu a zchladili se v lomu - dokonalé!!! Jo a muzemu kávy Na Faře (druhé největší v Evropě) bylo také bezva. Pak už zbýval poslední koupací den a návštěva Znojma, kde jsme se nacpali nej... špagetami v Al Dente a pak čokoládovými pralinkami v místní čokoládovně... jen domů jsme je dovezli na kaši :))) Sláva nazdar výletu, užili jsme si to a jsme tu ;)